Teeninduskonverentsi 2021 toetab Tele2 telefoniga Apple iPhone SE 128 GB väärtuses 539 eurot, mis loositakse välja kõigi osalejate vahel.
- Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov
Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktori Sirli Seliovi sõnul on klienditeenindus sama oluline kui müüdav kaup või pakutav teenus ise. „Millegipärast kiputakse klienditeeninduse olulisust sageli alahindama, ent pikemas perspektiivis maksab kehv klienditeenindus ehk mittehoolimine ettevõttele valusalt kätte,“ ütleb Seliov.
„Keegi meist ei soovi olla olukorras, kus oma murega klienditeenindusele helistades vastab kõnele robot, kes paneb helistaja pikaks ajaks ootele või on teisel pool toru mitte just kõige sõbralikum teenindaja.“
Teenindaja, kes armastab suhelda ja hoolib südamest, on suur väärtus – just seetõttu toetab Tele2 klienditeenindusvaldkonna arenemist Apple iPhone SE 128 GB telefoniga väärtuses 539 eurot, mis loositakse välja kõigi osalejate vahel.
Vaata
Äripäeva Teeninduskonverentsi 2021 „Ma ei ole robot“ programmi
SIIN ja kasuta veel viimast võimalust konverentsi pilet osta.
Konverents toimub 27. aprillil ja oodatud on kõik klienditeenindusega seotud juhid ja spetsialistid. Grupipiletite hinnad algavad 129 eurost osaleja.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.