• 13.12.22, 15:54

10 küsimust parima teeninduse pakkumiseks

Klienditeenindajate kanda on nii ettevõtte esindamise, müügi kui ka hea kliendikogemuse tagamise roll. Ilmselt kirjutavad enamik neist kahe käega alla suurepärase teeninduse pakkumise soovile ja ka pingutavad selle nimel. Eesti parima teenindusega telekomiettevõtte Tele2 Eesti müügispetsialist Silver Meier jagab oma kogemuse põhjal, kuidas saada teeninduse superkangelaseks.
Tere2 Eesti müügikonsultant Silver Meier
  • Tere2 Eesti müügikonsultant Silver Meier Foto: karl a v
Minu elukogemus näitab, et kui tahta midagi paremini teha, tuleb läbimõeldult tegutseda. Sellest ei piisa, kui ärkad ühel päeval üles ja mõtled, et tänasest oled teenindajana veelgi toredam ning müügis senisest edukam – selle saavutamiseks tuleb plaanid paika panna.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele