Mantinga Eesti juht: Pagaritoodete hinnad ei lange kunagi endisele tasemele
Pagaritoodete hinnad on eelmise aastaga võrreldes hüppeliselt tõusnud. Tänaseks on tooraine hinnad stabiliseerunud, kuid erilist hinnalangust oodata ei ole.
Mantinga Eesti tegevjuht Rain Palmiste pagaritoodete hinnalangust ette ei näe. Foto: Erakogust.
“Pagaritoodete, sealhulgus külmutatud pagaritoodete, hinnatõusu taga on energia hind ja sõda Ukrainas. Pagaritoodete hinnad ei lange kunagi endisele tasemele, aga jätkuvat meeletut tõusu ma ka ei näe. Pigem on tipp ilmselt käes ja hinnad stabiliseeruvad,” kommenteeris Mantinga Eesti juht Rain Palmiste.
Jaekaubanduses on mahud jätkuvalt languses ning klientide kindlustunne ebakindel, tunnistas Rimi tegevjuht Vaido Padumäe Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Tarbimise tõusu prognoosis ta aga juba aasta teises pooles.
Eesti inimesed peavad sotsiaalselt ja keskkonnaalaselt kõige jätkusuutlikumaks brändiks Kalevit, järgnevad Rimi ja Coop, johtub Euroopa suurimast brändidele keskendunud kestlikkuse uuringust (Sustainable Brand Index). Esikümnesse jõudis sektorite lõikes kõige enam toidutootjaid ja jaekaubandusettevõtteid.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.