• 22.05.23, 08:00

5 möödapääsmatut tegevust kliendikogemuse kujundamisel

Miks üks ettevõte peaks üldse loodava kliendikogemuse peale mõtlema, seda selgitas müügi- ja teeninduskeskkondade konsultant, koolitaja ning kliendikogemuse strateeg Maire Milder.
Maire Milder
  • Maire Milder Foto: Erakogu
Ettevõte saab äriliselt tulemuslik olla just läbi oma kliendi ehk tarbija. Nii on oluline mõelda, et mida reaalselt saab teha teenindaja suurepärase kliendikogemuse loomiseks ning kui oluline ja milline on organisatsiooni tugi aitamaks teenindajat.

Seotud lood

Uudised
  • 16.05.23, 10:11
Ekspert: 5 nippi, kuidas klienditeenindus ettevõttes uuele tasemele viia
Klienditeeninduse taset Eestis peetakse küll pigem heaks, aga viimased aastad on näidanud klientide rahulolu langust. Mida teha selleks, et klienditeenindus taas tõusuteele viia, selgitas Tele2 teenindusguru Helena Viiroja.
Uudised
  • 20.04.23, 11:55
Rain Tunger: terve elu on teenindamine
"Klienditeenindus on kokkuleppimata termin ning selle tähendus sõltub paljudest teguritest. Kogu elu on aga teenindamine," ütles restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus teenindusjuht Rain Tunger eilsel Teeninduskonverentsil.
Saated
  • 02.05.23, 11:07
Klienditeeninduse ekspert: teeninduse tase määrab ettevõtte jätkusuutlikkuse
Hiljutise uuringu järgi ootab 70% vastanutest, et klienditeeninduse kaudu saaks tagasisidet, vastuse või lahenduse sama päeva jooksul, ütles kliendikogemuse konsultant Katre Uibomäe.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele