• 12.12.23, 09:00

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega või klienditagasiside kogumisega võib saada palju väärt infot, mis siis vastavalt kas teenindusstandardi rakendamist või klientide ootusele vastamist näitab. Aga veelkord mõõtmine iseenesest ei muuda tulemust, kirjutab Trendline tegevjuht Eero Palm.
Testostu- ja koolitusfirma Trendline Analytics tegevjuht Eero Palm
  • Testostu- ja koolitusfirma Trendline Analytics tegevjuht Eero Palm Foto: Äripäev
5 sammu, kuidas targalt oma teenindus- või müügiettevõtet arendada ja hea teenindus juurutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele