• 19.12.23, 09:43

Uuring: duty free poed hakkavad ajale jalgu jääma

Termin "Duty Free" pole varasemaga võrreldes enam sama atraktiivne ega meelita lennujaamades kliente poodi, selgub konsultatsioonifirma Kearney poolt läbi viidud uuringust. Tervelt 64% reisijatest väljendas rahulolematust kas duty free poodide hindade või sortimendiga.
Kearney uuringu põhjal arvab üle 50% reisijatest, et tavalisest poest saab asju odavamalt, kui lennujaamast. 33% ei osta lennujaamadest seetõttu, et nad ei leia sealt mitte midagi huvitavat. Foto: Pexels.com.
  • Kearney uuringu põhjal arvab üle 50% reisijatest, et tavalisest poest saab asju odavamalt, kui lennujaamast. 33% ei osta lennujaamadest seetõttu, et nad ei leia sealt mitte midagi huvitavat. Foto: Pexels.com.
Kuigi lennureiside arv on kasvutrendis, vähenes 2022. aastal keskmine ostusumma lennujaama poodides 29% võrra, kukkudes 17 dollari ehk 15,6 euro peale, kirjutab Trip.ee. Senine strateegia seada hind ostmise põhiargumendiks enam lihtsalt ei tööta. Reisijad tunnetavad aina vähem, et lennujaama tax free poodidest saaks midagi oluliselt soodsamalt kui mujalt. Eriti kehtib see elektroonikakaupade kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele