Alates 1. jaanuarist rakendus Eestis kaheprotsendiline käibemaksu tõus kõikidele toodetele ja teenustele. Rimi puhul ei puuduta käibemaksu muutus 700 igapäevaselt ostetava toote hinda, mis on osa programmist "Tõenäoliselt parim tavahind turul”.
- Hinnaprogrammi on tooted valitud vastavalt sellele, mida kliendid kõige enam ostavad, hõlmates nii tuntud brände kui ka Rimi omamärgitooteid. Sortimendis on ka taimsed ja vegan tooted. Foto: Raul Mee
Klientide jaoks tähendab see, et nad saavad jätkuvalt osta piima, leiba, puu- ja juurvilju, liha, kala ning teatud hügieenitooteid soodsamate hindadega. Lisaks ei mõjuta käibemaksu tõus eelmärgistatud toodete nagu sokkide, rõivaste ning pesu hindu.
Seotud lood
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.