• 16.02.24, 13:14

Snusitootja: Rootsist saab peagi suitsuvaba riik

Tänased poliitikakujundajad ei mõista tarbija ratsionaalset käitumist – harjumuste muutmiseks peab uuel harjumusel olema rohkem kasulikke tegureid. Märkimisväärne hulk rootslasi läheb suitsetamiselt üle huuletubakale, mis on sellesse ühiskonda juurdunud juba kultuuriliselt, sõnas Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson.
Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson
  • Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson Foto: Edmond Mäll
„Olen suur Euroopa Liidu fänn, kuid kui Rootsi liitus 1995. aastal, siis paljud olid vastu. Suuresti snusi keelustamise soovi pärast. Õnneks saime erandi müüa, toota ja tarvitada snusi. Rootslaste vastuseis ELi tubakapoliitikale on aidanud Rootsi ühiskonda tuua lähemale suitsuvabale tulevikule,“ sõnas Hildingsson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele