Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud aasta esimesel E-smaspäeval osaleb üle 300 veebipoe. Seekord paistab silma, et kauplejate allahindlused on väga helded.
- E-smaspäevale oodatakse osalema umbes 100 000 huvilist. Foto: Liis Treimann
„Kuigi paistab silma, et seekordsel E-smaspäeval on palju soodustusi 25-50% ulatuses, siis rõhume sellele, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“
Seotud lood
Nii nagu viimaste aastate jooksul, on ka tänavu sõbrapäeva eel pakiautomaatide kasutamise populaarsus märgatavalt kasvanud. Eritis suur muudatus on toimunud eraklientide saadetavate pakkide mahtudes.
Viimased aastad on tarbija eelistustes toonud märkimisväärselt esile e-kaubanduse. Smartpost Itella avas klientidele 37 uut asukohta ning ehkki hetkel ollakse pakipunktide katvuselt teisel kohal, soovitakse tõusta Baltimaade liidrite hulka.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.