Eesti tarbijad planeerivad igal aastal aina vähem e-poodides ostelda, selgus uuringufirma Gemiuse viimasest internetiuuringust.
Iga-aastases Baltikumi e-kaubanduse uuringus küsiti vastajatelt, kui palju tarbijad käesoleval aastal internetipoodides raha kulutada plaanivad. Selgus, et 42% vastajatest planeerib kulutuste mahtu mitte tõsta, vahendas Gemiuse uuring. Uuringufirma vahendas ka, et 40% ongi olnud keskmiselt eestlaste tulemus sõltumata aastast.
Seotud lood
Osta.ee avas keskkonna Pakiportaal.osta.ee, mis laseb klientidel omavahel võrrelda kolme suure logistikaettevõtte pakiautomaatide hindu ja võimalusi.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.