Selgunud on auhinna Baltikumi e-kaubanduse täht 2024 finalistid. Nimekirjas on 30 ettevõtet kõigist kolmest Balti riigist, kes võistlevad oma kategooria parima tiitli nimel. Võitjad jagavad rohkem kui 20 000 euro väärtuses auhinnafondi ja kuulutatakse välja konverentsil ECOMRIGA 24. mail 2024.
Lisaks neljale kategooriale võistlevad kõik finalistid eriauhindade nimel, mis kuulutatakse välja ja antakse üritusel üle isiklikult.
Uus ettevõte
- Browmania (EE)
- Ourpockethero (LT)
- Plant power (LV)
- TC Latvija (LV)
- Unusi (LV)
- Urzonailfiles (LV)
- Vaskala (LV)
Väikeettevõte
- Maimai (LV)
- Medon (LV)
- Mil-coffee (LV)
- Plukt Tea (LV)
- renaterose (LV)
- Silmachy (LV)
- yoko (LV)
Keskmise suurusega ettevõte
- Apotheka (EE)
- Ettetete (LV)
- Given (LV)
- Hackmotion (LV)
- lulu (LV)
- Mugavik (EE)
- Rimi Riga Marathon (LV)
- wigiwama (LV)
Suurettevõte
- Balcia (LV)
- Baldai 1/ Mebeles 1/ Moobel 1 (LT, EE, LV)
- ideal (LV)
- Kavos draugas (LT)
- Mynest (LT)
- Obdeleven (LT)
- tet (LV)
- Valmiermuiža (LV)
Võitjad kuulutatakse välja Baltikumi e-kaubanduse 2024. aasta auhinnatseremoonial, mis toimub ECOMRIGA konverentsi raames.
Finalistid valis välja žürii, mis koosnes Balti riikide e-kaubanduse ja jaekaubanduse spetsialistidest: Samantha Tillett – Amazon Adsi globaalse partneri Aleph Holdingu direktor, Meelis Nurk – SEB digitaalsete strateegiakaartide ja makseteenuse juht, Arnis Jēkabsons – Element Digitali tegevdirektor, Ivars Lubāns – Go3 turundus- ja e-kaubanduse juht, Viesturs Kančs – Balcia e-kaubanduse ja innovatsiooni juht, Angelo Maiuri – Element Digital Estonia juht, Dalia Čiutaitė-Antanaitė – Pigu.lt müügitulemuste direktor, Tuure Tükson – Kaup24.ee võtmekliendihaldur, Jurijs Ivanovs – Joomi kaasasutaja, Kārlis Ozols – 220.lv müügiplatvormi juht, Sniedzite Vilmane – Mēness Aptieka e-kaubanduse juht, Dace Strapcāne – Latvijas Pastsi teenindusosakonna juht Baltikumis.
Ürituse strateegilised partnerid on SEB ja Latvijas Pasts. Teised partnerid on Balcia, Joom, Mēness Aptieka, Aleph, PHH Group, Element Digital, Login ja Gemius. Meediapartnerite seas on Delfi, TV3 Group, Äripäev ja IR Nauda.
Esimest korda toimub konkurss e-kaubanduse täht kogu Baltikumis. Viimased kolm aastat toimus see Lätis. 2024 on esimene aasta, mil see laieneb üle kogu Baltikumi ning edaspidi peetakse seda igal aastal Eestis, Lätis ja Leedus.
Seotud lood
Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee tunnustas 8. mail toimunud E-kaubanduse UX konverentsi raames kõige kasutajasõbralikumaid e-poode.
Käivitunud on E-kaubanduse täht 2024 – esimene auhinnaplatvorm, mis tunnustab Baltimaade parimaid e-poode.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.