Järjekordne Elisa esindus hakkas toimetama paberivabalt
Elisa Tartu Kaubamaja esindus läbis uuenduskuuri, mis tähendab, et klientidele hakatakse pakkuma laiemat tootevalikut ja personaalsemat teenindust. Läbi paberivaba asjaajamise astutakse ka samm ettevõtte keskkonnaeesmärkide saavutamise poole.
Uues esinduses allkirjastatakse liitumislepingud kohapeal digitaalselt ja edastatakse kliendile e-kirja teel. Foto: Elisa
Uus esindus võimaldab klientidel tutvuda seadmetega interaktiivselt ja pakkuda klientidele personaalsemat teenindust. “Uues esinduses saab seadmetega tutvuda demolaual, kus neid võib käes hoida, katsetada ning selle põhjal otsuseid langetada,” rääkis esindusest Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann. Kliendid saavad kohapeal tutvuda Elisa TV teenusega, seda ise katsetada ja küsida nõu Elisa müügiekspertidelt, kes aitavad kliendi vajadustele sobiva teenuse või seadme välja valida.
Tartu Kaubamaja läbib sel suvel uuenduskuuri, mille käigus värskendatakse peamiselt 0-korrust ja Kaubamaja Toidumaailma, kuid muudatused ja renoveerimistööd toimuvad ka kolmanda korruse pindadel.
Küsisime 11. aprillil toimunud Teeninduse aastakonverentsil osalejatelt, kus nad ise on kogenud väga head teenindust. Just kliendina. Vaata täispikka nimekirja!
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.