• 24.10.24, 11:39

Protestiaktsioonis “Jätku leiba!” seiskub töö söögikohtades ja hotellides üle terve Eesti

Protesti eesmärgil toimub Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu eestvedamisel aktsioon “Jätku leiba!”, mille raames peatub 31. oktoobril kell 12.30-12.40 märgiliseks hetkeks töö kohvikutes, restoranides ja majutusasutustes üle Eesti ning sektor tuleb külastajate ette protestiseisakuks.
Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla
  • Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla Foto: Andres Kralla
Viimaste aastate kriisides raskelt pihta saanud külalislahkussektor kasutab heasoovi “Jätku leiba!” nii inimeste heaolu olulisuse toonitamiseks kui tähelepanu juhtimiseks valitsuse liialt jõulisele maksupoliitikale.

Seotud lood

Uudised
  • 28.08.24, 11:52
Tippkokk sulgeb pagariäri: „Inimesed ei ole valmis maksma 3 eurot piruka eest, mille omahind on juba 6 eurot“
KOGU Resto ja Pagari pagaritöökoda läheb peagi hingusele, kinnitas äri kaasomanik ja brändikokk Pavel Gurjanov. „See on äri ümberstruktureerimine, et keskenduda sellele, mis paremini välja tuleb.“
Saated
  • 30.09.24, 17:46
Restoranide omanik: hea meel, et saame pakkuda töötajatele väärilist palka
Restoranide Lee ja Lore Bistroo asutaja Kristjan Peäske rääkis, et olenemata keerulisest ajast suutnud oma töötajate reaalpalka kasvatada 10 protsenti.
Uudised
  • 14.10.24, 14:05
Külalislahkuse ekspert: kui sa ei hooli oma töötajatest, ei hooli sa ka klientidest
Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
Uudised
  • 08.04.24, 09:07
Väljakutseterohkel ajal uut restorani avav ärimees: julge hundi rind on rasvane
Noblessneris avab hoolimata keerukast majandusolukorrast juba käesoleval nädalal uksed Uma Restoran, mille omanikud on kogenud restoraniärimehed Kristjan Peäske ja Janno Lepik.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele