Zalando ja ABOUT YOU on sõlminud lepingu tegevuste ühendamiseks. Eesmärk on luua ühtne e-kaubanduse ökosüsteem Euroopa moe- ja elustiiliturul, et paremini teenindada kliente ning pakkuda partneritele paremaid koostöövõimalusi.
Ettevõtted on sõlminud lõpliku ärikombinatsiooni lepingu, mille alusel kavatseb Zalando esitada avaliku ülevõtmispakkumise, et omandada kuni 100% ABOUT YOU aktsiakapitalist. Ühendatud grupi plaan on katta suurema osa Euroopa moe- ja elustiili e-kaubanduse turust.
Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Zalando saavutas teises kvartalis kiirene kasvu ja parandas kasumlikkust, kuna laiendas oma elustiilikategooria pakkumisi tugeva kasvuga spordi, disaini ja ilu valdkondades. Samuti suurendati tootevalikut uute kaubamärkidega, investeeriti uutesse klientide meelt lahutavatesse tehisintellektidesse ning laiendati B2B ja B2C äri.
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.