• 21.11.13, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja tõi turule e-kinkekaardi

Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele elektroonilise kinkekaardi, mida saab Partnerkaardi keskkonnast läkitada otse kingisaaja e-posti aadressile ning võeti kasutusele kontserni ühine plastikust kinkekaart.
„Partner e-kinkekaart on peamiselt mugavusteenus, mis annab kiirel päeval võimaluse õnnitleda sõpru-tuttavaid tähtpäeva puhul arvuti tagant lahkumata,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov.
Ostovi sõnul on uutel Partner kinkekaartidel mitu olulist eelist. „Nii e-kinkekaart kui uus plastikust kinkekaart kehtivad nüüd maksevahendina kõigis Kaubamaja kontserni kauplustes," rääkis Ostov. Lisades, et uued kinkekaardid on saldo ulatuses mitmekordselt kasutatavad, mis tähendab, et raha jääk arvestatakse iga ostuga kaardilt maha ning ostust üle jääv summa ei jää kasutamata, nagu see oli paberkinkekaartide puhul.
Kaubamaja kontserni Partner kinkekaartidega saab oste sooritada Kaubamajas, Selveris, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kauplustes.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive oli 467,8 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.13, 14:49
Kaubamaja:  jõulukingitustest kulutatakse enim laste mängudele
Sel jõuluhooajal jätkub kingituste tegemisel praktiline suund, kus kingitusi tehakse eelkõige lähtudes kingisaajast ning tema konkreetsetest vajadustest. Enim kulutatakse laste kingituste peale.
Uudised
  • 12.02.14, 16:57
Kaubamaja kasum kasvas 8,5%
Tallinna Kaubamaja teatas neljanda kvartali puhaskasumiks 8,9 miljonit eurot ja käibeks 138,2 miljonit eurot. Ettevõtte kinnitusel toetas käibe kasvu tugev toidukaupade ja sõidukite müük.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele