Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG Estonia teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
Sildvee sõnul olid veel paar aastat tagasi Eesti e-poed näiteks USA või Saksamaa omadest arengult kõvasti maas. “Eestis üritati justkui jalgratast väga palju leiutada. Pood pidi olema väga eriline või seal oli kasutatud sellised disainilahendusi, mis mind isiklikult ajasid lihtsalt hulluks,” meenutas ta.
Intervjuus rääkis Sildvee pikemalt teenuste disaini olulisusest, veebiplatvormide klientidelt tagasiside küsimisest ja peamistest vigadest, mida e-poodide arendamisel tehakse.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Foto autor: Raul Mee
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.