• 15.11.24, 14:12

Uustulnukad pakiveoturul: pakiautomaatidele on ruumi küllaga

Kui tundub, et kaupluste esised juba kubisevad pakiautomaatidest, siis uued tulijad rvavad, et ruumi on küll ja veel. E-kaubanduse ekspertide sõnul on pakiautomaatide hea tase saavutatud, kui riigis on kümne tuhande elaniku kohta kümme pakiautomaati.
Uustulnukad pakiveoturul: pakiautomaatidele on ruumi küllaga
Pakiautomaatide norm on täis saavutatud siis, kui riigis on kümne tuhande inimese kohta kümme pakiautomaati. Täna on kõige lähemal sellele küllastumise tasemele Poola 9,8 ning Soome 9,5 pakiautomaadiga. Balti riigid on aga tänaseks saavutanud keskmiselt 7,2 pakiautomaati kümne tuhande elaniku kohta.

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.24, 17:23
Zalando müügitulemused kasvavad ja jätkab investeerimist tehnoloogiasse
Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
Saated
  • 29.10.24, 14:48
Jätkusuutlik e-kaubandus - kuidas on see võimalik?
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Saated
  • 23.09.24, 17:55
Tõnu Väät: kui raha rändab piiride taha, jääme kõik vaesemaks
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis saates, et kui hakkame liiga tihti eelistama välismaiseid veebipoode ning piiriäärset kaupmeest, siis lõpuks kannatame meie ise.
Uudised
  • 02.09.24, 15:05
Miks liigub Leedu Post põhjakaarde?
4 miljoni euro suurune investeering, 11 kuud intensiivset ja pidevat tööd ja enam kui 60 eri valdkonna spetsialisti, kes usuvad ideesse. Nii näeb arvuliselt välja Leedu Posti kõige ambitsioonikam hiljutine projekt – pakiautomaatide võrgu laiendamine Lätti ja Eestisse. Oleme oma põhjanaaberriikides Unisendi nime all edukalt tegutsenud 300 pakiautomaadiga alates aprillist, kuid mis tingis otsuse liikuda koduturust kaugemale?
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele