Rimi Visioonikonverentsil rääkis Rimi Eesti Food tegevjuht Anders Torell, et klientidel jääb üha vähem aega sisseostude tegemiseks ja seetõttu tuleb pakkuda neile selleks sobilikku tootevalikut.
Rimi Visioonikonverentsil rääkis Rimi Eesti tegevjuht Anders Torell, et homne klient elab suuremalt jaolt linnades ja on modernse elustiiliga. Tema sõnul kasvavad ka inimeste sissetulekud ning neil jääb üha vähem aega sisseostude tegemiseks. Lisaks soovitakse suuremat kaubavalikut ja ost sooritatakse tunduvalt kiiremini, kui praegusel ajahetkel.
„Tulevikus on veelgi tähtsam internet, sest inimesed on sellega üha rohkem seotud,“ rääkis Torell. Üheks trendiks on ka klientide tervislikud eluviisid, mida soovitakse arendada koos klientidega ja pakkuda neile vastavat kaubavalikut. Torelli sõnul pööravad kliendid esimesena tähelepanu klienditeenindusele, hindade ja kvaliteedi suhtele ning sortimendile.
„Rimi arendab edasi kliendikaardiprogrammi, et pakkuda klientidele just neile vajalikke tooteid, laiendame omamärgitoodete valikut ja pakume rohkem tervislike eluviisidega kokkusobivaid tooteid,“ avas Torell Rimi tulevikuplaane.
Mujal maailmas on toidukaupade e-kauplused suhteliselt populaarsed, kuid Torelli sõnul Eesti veel selleks valmis ei ole. „Kunagi planeerime ka seda arendama hakata.“
Seotud lood
EBSi õppe-ja arendusprorektor Toomas Danneberg ütles, et täna tarbijate südamete võitmiseks peab pakkuma neile lisaväärtust ning olema mänguline.
Jaekaubandusettevõtte jaoks on lähiaastail võtmeküsimus toimetulek tööjõuturu arengutega, ütles Meelis Kitsing majandusministeeriumist. Tema sõnul liigub aastatel 2011-2020 Eesti tööjõuturult välja üle 100 tuhande töötaja.
Hankijate hinnangul on järgmise viie aasta olulisemad teemad jaekaubanduses personalipoliitika, klientide lojaalsusprogramm ja personaalsed pakkumised.
Rimi Eesti Foodi uus tegevjuht Anders Torell ütles, et soovib jätkata ettevõtte valitud senise strateegiaga, kasvatada Rimi käivet ja turuosa ning pakkuda klientidele paremat sortimenti.