Hankijate hinnangul on järgmise viie aasta olulisemad teemad jaekaubanduses personalipoliitika, klientide lojaalsusprogramm ja personaalsed pakkumised.
Reedesel Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil 20 protsenti küsitlusel osalenutest arvas, et järgmise viie aasta võtmeteemaks jaekaubanduses on personalipoliitika. Ning ligi 60 protsendi vastanute hinnangul lojaalsus jaekettidele viie aasta jooksul pigem kasvab.
„Küsitluse tulemused näitavad, et oleme Rimis õigel teel – need kolm suunda on meie jaoks väga tähtsad,“ tõdes Rimi Eesti Food juht Anders Torell. „Arendame pidevalt oma personalipoliitikat, et motiveerida töötajaid. Rimi on kindlasti eesrindlik oma kliendikaardiprogrammi ja personaalsusega seotud programmide arendamisel ning seda suunda ka jätkame,“ sõnas ta.
Kümnendik küsitlusele vastanutest pidas järgmise viie aasta võtmeteemadeks jaekaubanduses omamärgitoodetega ja ökoloogilise jalajäljega seotud küsimusi.
Seotud lood
EBSi õppe-ja arendusprorektor Toomas Danneberg ütles, et täna tarbijate südamete võitmiseks peab pakkuma neile lisaväärtust ning olema mänguline.
Rimi Visioonikonverentsil rääkis Rimi Eesti Food tegevjuht Anders Torell, et klientidel jääb üha vähem aega sisseostude tegemiseks ja seetõttu tuleb pakkuda neile selleks sobilikku tootevalikut.
Jaekaubandusettevõtte jaoks on lähiaastail võtmeküsimus toimetulek tööjõuturu arengutega, ütles Meelis Kitsing majandusministeeriumist. Tema sõnul liigub aastatel 2011-2020 Eesti tööjõuturult välja üle 100 tuhande töötaja.
Rimi Eesti Foodi uus tegevjuht Anders Torell ütles, et soovib jätkata ettevõtte valitud senise strateegiaga, kasvatada Rimi käivet ja turuosa ning pakkuda klientidele paremat sortimenti.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.