Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg võrdles nelja Eestis tegutsevat jaeketti tootja seisukohat ning tõi välja nende head küljed.
ETK on tema sõnul hästi avatud uutele toodetele. "Iga kuu on võimalik sinna uusi tooteid pakkuda. Nad on avatud ka sortimendimuudatustele, kinnitavad kampaaniad hästi pikalt ette ja info liigub nendega hästi. Nad eelistavad kohalikke brände," rääkis ta
Rimiga on Kalevil personaalne koostöö ja nad on magusale andnud väga korraliku sortimendi. Kure sõnul on Rimil magusa jaoks kolm akent, kuid kõikidel aastatel on ettevõte võtnud 25-30 uut toodet sortimenti. Ka uudistoodete suhtes on Rimi usaldav.
Selver on Kure sõnul äärmiselt mõistev tarneprobleemide osas ja eelistab kohalikke brände.
"Kui Maxima käed lüüa, siis see peab 100 protsenti," ütles Kurg. "Nad on väga nutikad numbrite analüüsis. Mind hämmastab nende võime muutuda lokaalseks, sest veel paar aastat tagasi tuli magusa osas palju tsentraalseid diile Leedust."
Seotud lood
10. veebruaril toimus Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses pea 200 osalejaga tootjate, hulgikaupmeeste ja jaekettide seminar "Kuidas avada jaekettide uksi?".
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.