• 13.02.15, 04:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminar "Kuidas avada jaekettide uksi?"

10. veebruaril toimus Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses pea 200 osalejaga tootjate, hulgikaupmeeste ja jaekettide seminar "Kuidas avada jaekettide uksi?".
Seminar "Kuidas avada jaekettide uksi?"
  • Foto: Eiko Kink
Jaekettide seminaril pakkusid osalejatele oma tooteid Estvita Pro, Wiberg Food, Estover, Robocop, Organicest, Estinvait, Auxner, Foodstuudio Tallinn, Lemontree, Kalakasvatajate Ühistu Ecofarm, Maic Kaubandus, Valete ehk Lõuna-Eesti Ökokeskus, Haljas, GKR Trade, Amoor ja Tamme talu.
Kõik osalejad said seminaripäeva lõpus sõbrapäeva üllatuse Kommipommilt.
 
 
 
 
Nielseni tegevjuht Margo Kurisoo
43 fotot
  • Nielseni tegevjuht Margo Kurisoo Foto: Maarit Eerme

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.15, 13:40
Väikeste vahel on letile pääsemise tasud lubatud
Advokaadibüroo VARUL vandeadvokaat Triinu Järviste rääkis jaekettide seminaril lahti, millistel puhkudel on lubatud kampaania- ja paigutuskohatasud. Rusikareegel on see, et kui tarnija ja ostja turuosa on alla 30 protsendi, on taolised tasud lubatud.
Uudised
  • 10.02.15, 11:13
Uue toote jaeketti saamine võtab enamasti aega 1-3 kuud
Uuringufirma Nielsen ja kaubandus.ee uuringust selgub, et kõige tüüpilisemalt võtab uue toote jaeketti saamine aega 1-3 kuud.  
Uudised
  • 10.02.15, 13:48
ETK ostudirektor: me väga palju oma partnereid ei trahvi
ETK ostudirektor Taavi Kontson ütles, et ettevõte teeb aastas oma tarnijatele trahvi umbes veerand miljonit eurot, mis on ettevõtte käibest imetilluke osa. "Meie partneritele on see signaal, et me väga palju ei trahvi," ütles ta.
Uudised
  • 10.02.15, 15:58
Millised on Eesti jaeketid tootja seisukohalt? Väike sisevaade
Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg võrdles nelja Eestis tegutsevat jaeketti tootja seisukohat ning tõi välja nende head küljed.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele