Kaubandus.ee ja Eesti E-kaubanduse Liit valib koos žüriiga esmakordselt Baltikumi kõige kasutajasõbralikuma e-kaupluse. Võitja selgub 15. veebruaril toimuval Baltikumi e-kaubanduse konverentsil. Omavahel hakkavad mõõtu võtma 42 e-poodi.
RÕIVAD, JALATSID ja AKSESSUAARID (Fashion, footwear and accessories)
www.e-jewels.eewww.goldtime.eewww.feelwear.euvulcan.lt (Leedu)
TOIT- JA TARBEKAUBAD (Food, drinks) (Soome)
KAUBAMAJAD (General department stores) (Läti)
ILU JA TERVIS (Health and beauty)
KODU, AED ja EHITUS (Home, garden and building materials/tools) (Taani) (Läti) (Läti)
TEENUSED (Service) (Läti)
www.kindlustusest.ee/pood/liikluskindlustus
HOBID: SPORT, TEHNIKA, AUTO (Sports, hobbies, automotive, home appliances)
autovaha.ee (Läti)
www.tehnoland.lv (Läti)
15. veebruaril toimuval
Baltikumi e-kaubanduse konverentsil tunnustatakse iga kategooria parimat, valitakse üleüldine võitja ning tunnustatakse ka Eesti ja Läti parimat. Leedust oli kahjuks ainult üks võistleja ning seetõttu jääb seal riiklik auhind välja andmata.
Baltic E-Commerce Summitit toetavad:
Kõikidel e-poodidel oli võimalik ise ennast konkursile kirja panna perioodil november 2017 - veebruar 2018.
Eelnevalt on kaks korda valitud Eesti kõige kasutajasõbralikumaid kauplusi. Esimesel aastal võitis Rahva Raamat ning teisel aastal Selveri e-pood.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
15. veebruaril Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee ja Eesti E-kaubanduse Liidu konverentsil „Baltic E-Commerce Summit“ anti seitsmes kategoorias välja Baltikumi kasutajasõbralikema e-poodide aukirjad ning lisaks tunnustati Eesti, Läti ja Baltikumi kasutajasõbralikumat e-poodi.
15. veebruaril toimuva Baltikumi E-kaubanduse aastakonverentsil esinevate e-kaupmeeste peamine fookus on 2018. aastal muuta enda veebipoe kasutajakogemus tunduvalt paremaks ning seeläbi kasvatada käivet kuni 100%.
Eelmise aasta Eesti e-kaubanduses üle kahe korra kasvanud kaardimaksete arv näitab, et ostjad eelistavad üha enam mugavaid makselahendusi ning salvestavad e-ostudeks julgemalt oma kaardiandmeid, selgub kodumaise makselahenduste ettevõtte EveryPay värskest analüüsist.
Tulevik seisneb erinevate turgude vahelistes tihedates sidemetes ja riiklike ning kohalike piiride ületamises, rääkis eBay Ida-Euroopa ja Venemaa regiooni peadirektor Ilya Kretov ning lisas, et praegu tegeleb kõigest 2% Ida-Euroopa väikestest ja keskmise suurusega ettevõtetest ekspordiga.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.