• 17.05.18, 17:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klientide mugavus kasvatas Kaupmees & Ko müügitulu

Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüüja Kaupmees & Ko 2017. aasta käive oli 72,2 miljonit eurot, mis kasvas aastaga 4,96%. Enim kasvas müügitulu kohaleveo hulgimüügist.
Kaumees & Ko
  • Kaumees & Ko Foto: Maarit Eerme
2017. aastal oli ärikasum 1,3 miljonit eurot ning aasta varem teeniti 1,5 miljonit eurot.
Ettevõtte müügitulu jagunes umbes võrdselt pooleks. Cash & Carry hulgimüügist teeniti 39,3 miljonit eurot ning kohaleveoga hulgimüügist 32,8 miljonit eurot. Võrreldes aasta varasemaga on müügitulu kasvanud just eelkõige kohaleveoga hulgimüügi arvelt.
Kaupmees & Ko kirjutas majandusaasta aruandesse, et nende 2017. aasta eesmärgiks oli turuosa jätkuv suurendamine ja kulude taseme stabiliseerimine. Pearõhu oma tegevuses asetati jätkuvalt HoReCa (hotellid, restoranid, toitlustus) ja väikekaupluste teenindamisele.
2017. aastal oli AS-i Kaupmees & Ko töötajate keskmine arv taandatuna täistööajale 240 töötajat, kes said keskmiselt 1110 eurot töötasu. Aastaga kasvas töötajate töötasu keskmiselt 8%.
Jaanuaris 2017 omandas AS Kaupmees & Ko aktsiaemissiooni käigus 51% AS Tridens aktsiakapitalist ning detsembris 2017 suurendas osaluse 78 %-ni, omandades senise kolme vähemusaktsionäri aktsiad. Tehingu eesmärgiks oli tugevdada oma liidripositsiooni toitlustussektoris ning Eesti HoReCa turul, pakkudes praegustele ja tulevastele klientidele veelgi paremat teenust ning huvitavamat kaubavalikut. AS Tridens esindab Eestis mitmeid maailma juhtivaid joogi- ja toidubrände. Loe Tridensi ostust täpsemalt SIIT.
2017. aastal ei ole Kaupmees & Ko aktsionäridele dividende välja kuulutanud ega välja maksnud.
Ettevõtte juhatusse kuuluvad Mart Relve ja Alar Aasjõe.
Tutvu ettevõtte majandusaastaaruandega SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 12.01.15, 16:28
Kaupmees&Ko konkurenti ei karda
Hulgikaubandus ettevõtte Kaupmees&Ko juhatuse esimehe Mart Relve sõnul on nad HoReCa sektori ettevõtete seas tuntuim ja eelistatuim ostukoht ning nad soovivad oma liidripositsiooni hoida.
Uudised
  • 04.05.18, 12:30
Kuidas lahendada vastuargumentide olukord B2B äris?
Küsisime hulgimüügifirma Kaupmees & KO müügijuhilt Erkki Ponkinilt, kuidas tema lahendab B2B äris olukordi, kus kliendi peamised vastuargumendid on omakorda tema kliendi vastuargumendid.
Uudised
  • 10.11.17, 08:30
Kaupmees tahab Tridensis ainuotsustusõigust
Mullu hulgimüüjas Tridens suurosaluse soetanud Kaupmees & KO tahab võtta firmas kontrolli enda kätte. Kontrolliks vajalikke aktsiaid plaanivad firmale muuhulgas müüa ka hulgifirma asutajad.
Uudised
  • 02.11.17, 13:42
Relve: Klient peab saama meie peale loota igas olukorras
Hulgikaupmehe Kaupmees & Ko sortimendis on üle 15 000 toote ning aastas vahetub see 20% ulatuses. Juhi sõnul tuleb siiski hoida suurt osa sortimendist stabiilsena, et näiteks toitlustuskohtade peakokad saaksid oma menüüsid koostades olla kindlad valitud tooraine olemasolus.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele