Kliendileht mõjutab jätkuvalt kliendi ostuotsust kõige enam
Hoolimata digiajastust saavad eestlased jätkuvalt enim infot kaubanduse pakkumiste kohta paberil kliendilehest. Suurem osa eestlastest pole aga ühelegi poeketile lojaalsed ning liiguvad oste tegema just parima pakkumise tegija juurde.
Erlend Villems tutvustas värsket uuringut. Foto: KARLI SAUL
„Inflatsioon on meil jätkuvalt kõrge. Langust võime ilmselt näha selle aasta neljandas kvartalis,“ ütles NielsenIQ Eesti ärijuht Erlend Villems ostjate trendide kohta tehtud uuringut tutvustades. „Võrreldes eelmise aastaga tõusis eestlaste keskmine kulu toidule 17 protsenti. Inimesed küll kulutasid rohkem, aga palgad ei tõusnud nii kiiresti.“
Veebruaris asus Maxima Eesti etteotsa Kristina Mustonen, kelle sõnul pole õiged uuringute tulemused, mille järgi jaekettidest just Maxima kaotas Lidli tulemisega kõige rohkem kliente. Enda pere nädala ostukorvi Mustonen samuti Lidlist ei täidaks.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.