• 19.12.23, 08:29

Kuidas jõulustressis teenindajate sära hoida?

Jõuluhooaeg toob endaga kaasa rõõmu, aga ka suurenenud nõudmised teenindajatele, kes peavad vastu pidama tavapärasest veelgi kiiremale tempole ja klientide ootustele. Käesoleval aastal avaldatud uuringufirma DIVE tulemuste põhjal on Tele2 teenindus valdkonna parim, seega uurisime ettevõtte teeninduse ja enesearengu teejuht Liis Jägerilt, kuidas teenindajaid jõulustressi ajal hoida?
Tele2 Pärnu teeninduskeskuse rõõmsameelne teenindaja.
  • Tele2 Pärnu teeninduskeskuse rõõmsameelne teenindaja.
Seitse aastat teenindusvaldkonnas töötanud Jägeri sõnul kasvab detsembris küll esinduste külastatavus, aga massilist ostude tegemist enamasti märgata ei ole. “Teenindajad tajuvad, et klientide närvilisus on jõulueelsel ajal tõusnud, eelkõige väljendub see telefonikõnedes,” ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele