23. jaanuar oli Mart Relve viimane tööpäev Kaupmees Grupi juhina ning ta lubas nüüd aja veidi maha võtta ja puhata.

- Mart Relve
- Foto: Erlend Staub
Relve alustas 14 aastat tagasi Kaupmees & Ko juhina, kus ta kasvatas Eesti juhtiva cash and carry ettevõtte 200-miljonilise aastakäibega kaubandusettevõtete grupiks, mis tegutseb kolmes Balti riigis ning millele kuuluvad ettevõtted on omas vallas juhtivad teenuspakkujad. „Olen uhke, et oleme pidevalt ja kasumlikult kasvanud ning arenenud,“ sõnas Relve.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti toitlustussektori suurimat varustajat Kaupmees & KO-d ning mitmeid teisi joogi- ja toidukaupade tarnimise ja turustamisega tegelevaid ettevõtteid ühendava Kaupmees Grupi uue juhatuse liikme ja finantsdirektorina alustas selle aasta algusest tööd Mairi Paiste, kellel on pikaaegne toiduainetööstuse ettevõtete juhtimise kogemus.
Kaupmees & KO (edaspidi Kaupmees Grupp) on Eestis tegutsenud tänaseks 30 aastat ning Kaupmehe juhatuse liikme Mart Relve sõnul on nad pidevalt tegelenud oma teenuse arendamisega. Nüüd ongi ettevõte läbinud uuenduskuuri nii sisult kui vormilt.
Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüügifirma AS Kaupmees & KO suurendab järgmisel nädalal osalust joogi- ja toidubrände esindavas AS-is Tridens.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.