Tallinna Kaubamaja trollipeatuse kõrval tegutsenud Chaptersi butiikkohviku ühe juhi Helena Hakkineni kinnitusel toimub kogu ettevõtte vara kiirmüük sotsiaalmeedia vahendusel.
- The Chapters Group OÜ pidas kohvikut Tallinna kesklinnas kaheksa aastat, tegu oli pere-ettevõttega. Pildil juhatuse liige Andrei Hakkinen ja tema kaasa Ksenia. Foto: The Chapters Group OÜ
The Chapters Group OÜ pidas kohvikut Tallinna kesklinnas kaheksa aastat, kuni esimese koroonalaine järel said alguse kogu äri peapeale keeranud muutused. “Ka meid mõjutasid koroona-aastad. Meie klientide hulgas oli varem suur osa turiste, nemad kadusid,” selgitas The Chapters Group OÜ juhatuse liige Helena Hakkinen. “Samuti käis meil palju kontoritöötajaid lõunatamas, ka kodukontoritesse kolimine mõjutas - täna töötavad inimesed rohkem kodukontorites ehk see trend jäigi. Kõik see mõjutas meid, kaotasime kliente,” lisas ta.
Seotud lood
Pealinna restoraniomanikel on varasemast lihtsam kokkasid leida: kui enne pidi kokkasid ja pagareid konkurentide juurest suurema rahaga üle ostma, siis nüüd saab mitme inimese vahel valida.
Toitlustusettevõtete edetabeli esikolmiku kõik esindajad ütlevad, et sellele aastale vaatavad nad positiivse pilguga – inimesed käivad väljas söömas ning on valmis kvaliteedi eest ka maksma.
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.