• 25.07.24, 12:00

Circle K töötas välja ettevõttesse sisseelamist tõhustava mobiilirakenduse

Circle K võttis käesoleva aasta alguses kasutusele teenindusjaamade töötajate koolitamiseks mõeldud mobiiliäpi, mis aitas poole aastaga vähendada uute töötajate sisseelamisperioodi kahe kolmandiku võrra, suurendada uute töötajate püsimist ettevõttes 5% võrra ning tõsta 3,5% töötajate müügitulemusi.
Rakenduse positiivset mõju nende ettevõttesse sisseelamisele tunnustavad ka töötajad ehk 94% sisseelamisprogrammi läbinutest.
  • Rakenduse positiivset mõju nende ettevõttesse sisseelamisele tunnustavad ka töötajad ehk 94% sisseelamisprogrammi läbinutest. Foto: Circle K
Spetsiaalselt Circle K-le loodud rakendus on peale Eesti kasutusel veel Lätis, Leedus, Taanis, Rootsis, Iirimaal, Poolas ja Norras.

Seotud lood

Uudised
  • 12.06.24, 10:43
Circle K juhatuse liige Piret Kask asus kogu Baltikumi kaubandusdirektoriks
Circle K Eesti juhatuse liige ning seni Circle K Baltikumi personalidirektorina tegutsenud Piret Kask asus kogu Baltikumi kaubandusdirektori ametikohale. Eelmine Baltimaade kaubandusdirektor Renatas Alekna lahkus Circle K-st.
Uudised
  • 25.01.24, 10:10
Circle K astub sotsiaalse eksperimendiga teenindajate kiusamise vastu
Balti riikides läbi viidud Circle K siseuuring näitas, et keskmiselt neli teenindajat kümnest on kogenud sobimatut käitumist klientide poolt. Olgugi, et ettevõte on juba mõned aastad probleemile aktiivselt tähelepanu pööranud ning töötanud välja töötjaid toetavad tugisüsteemid ja kursused, on olukord jätkuvalt murettekitav.
Uudised
  • 28.11.23, 14:53
Circle K personalidirektor: müüja-klienditeenindajate tööd tuleb väärtustada ja õiglaselt tasustada
Teenindus- ja jaemüügisektoris on palgatasemed üsna madalad jäädes omajagu alla Eesti keskmisele palgale. Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdes, et hoolimata keerulisest majandusolukorrast, peavad tööandjad pingutama, et sektori palgad keskmisele järgi jõuaksid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele