• 21.08.24, 09:30

Galerii: avati uuenduskuuri läbinud Rocca al Mare Prisma

Eesti suurim hüpermarket Rocca al Mare Prisma läbis uuenduskuuri. 16.-17. augustil toimus selle tähistamiseks sündmus, mille hulka kuulusid ka Laura ja Kristjan Kasearu muusikalahing, ühismaalimine ja suur degisteerimine. Avasündmusele pani punkti Eesti Laulu 2022. aasta võitja Stefani kontsert.
17. augustil andis Prismas kontserdi tuntud muusik Stefan oma bändiga, mis meelitas kuulama hulga külastajaid.
  • 17. augustil andis Prismas kontserdi tuntud muusik Stefan oma bändiga, mis meelitas kuulama hulga külastajaid. Foto: Raul Mee
Uuenenud Rocca al Mare Prismas on müügil üle 82 000 toote ning uuendusega lisandus valikusse hulgaliselt erinevaid tooteid, mis valiti välja klientide soove arvesse võttes. Näiteks suurenesid märkimisväärselt kosmeetika- ja esmatarbe- ning maiustuste osakond ja värskendatud lemmikloomariiulite juures saab imetleda Prisma klientide lemmikloomapilte. Augusti lõpuks saab uue kuue ka matka- ja vabaajatoodete osakond.

Seotud lood

Uudised
  • 25.06.24, 10:34
Roccal al Mare Prisma võtab ette värskenduskuuri
Roccal al Mare Prisma alustas juunis uuenduskuuri, et värskendada kauplust ning pakkuda veelgi mugavamat ostukogemust. Uuendustööde ajal on kauplus avatud tavapärastel aegadel.
Uudised
  • 31.05.24, 15:28
Jaekettide palgaraport: kes maksab teenindajatele kõige rohkem?
Tallinnas algavad teenindajate brutotöötasud 880 eurost, millele lisandub tulemustasu ning taseme korral on töötasu märgatavalt kõrgem, tunnistas Rimi Eesti personalijuht Jaanika Raudam.
Uudised
  • 19.08.24, 15:52
Tarbi targalt võrdles kõikide toidukaupade hindu aasta jooksul
Tarbi targalt mobiiliäpp võrdles esmakordselt Eestis kõikide müügil olevate toidukaupade hindu aasta jooksul. Kokku kasvasid toidukaupade hinnad viimase 12 kuuga 3,7% (juuli 2023 – juuli 2024).
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele