• ST
  • 21.04.23, 16:47

Nutikate makselahenduste ja tervikliku majandustarkvara kombinatsioon: kaasaegse kaupmehe edu saladus?

Kaasaegsele kaupmehele on olulised nii kliendile pakutavad makselahendused kui ka ettevõtte juhtimiseks loodud süsteemid, mis peaksid moodustama tervikliku süsteemi. Kliendi ostuteekonna sujuvus, kiire ja mugav makseprotsess ning ülevaatlik ja funktsionaalne majandustarkvara on võtmetegurid, mis aitavad kaasa kaupmehe edukale tegevusele.
Nutikate makselahenduste ja tervikliku majandustarkvara kombinatsioon: kaasaegse kaupmehe edu saladus?
  • Foto: Patrik Tamm
Selles artiklis räägime sellest, kuidas kaasaegsed makselahendused ja paindlik majandustarkvara aitavad teenida rohkem raha, kasvatada kliendibaasi ning pakkuda meeldivamat ostukogemust.
Kassasüsteemid
Viimastel aastatel on müügikohtade kassalahendused muutunud lihtsamini ühendatavaks, andmekesksemaks ning digitaalsemaks. Enam ei piisa kassaaparaadist, vaid vaja on kassasüsteemi, mis omab võimekust teavet koguda ja selle alusel aidata teil pakkuda veel sujuvamat ning meeldivamat kliendikogemust.
Kliendid soovivad kogeda kiiret, mugavat ja kaasaegset ostuprotsessi
Kaasaegne kassasüsteem võimaldab lisaks kiirele ja paindlikule makseprotsessile kuvada kliendiekraanil kampaaniapakkumisi, pakkuda müüjale müügisoovitusi ning teha kliendile personaalseid eripakkumisi varasema ostukäitumise alusel.
Kassatarkvara kasutajamugavus olulisem kui eales varem
Kassasüsteemi kasutamine peab olema lihtne, kiire ning ühtemoodi arusaadav. See mängib eriti olulist rolli töökeskkonnas, kus on tavapärasest suurem tööjõu voolavus. Kassatarkvara kasutusmugavusest sõltub uute töötajate väljaõppe kiirus ning see mõjutab ka personali igapäevast heaolu, mis omakorda peegeldub klienditeeninduse kvaliteedis.
Süsteemi lihtsus ja kiirus ei peitu vaid mugavusfunktsioonides
Korralik kassatarkvara peab suutma teostada erinevaid päringuid kiiresti. Kassasüsteemi taustloogika, näiteks kaubavaliku koosseis, peab olema üles ehitatud loogiliselt, et ka keerulisemas olukorras suudaks klienditeenindaja hõlpsasti üles leida otsitava toote. Töö sujuvamaks toimimiseks on soovituslik kasutada kaasaegseid puuteekraane, millele on seadistatud kiirvaliku nupupaneel. See võimaldab kiirendada ja lihtsustada müügiprotsessi märgatavalt.
Iseteeninduskassad
Iseteeninduslahenduste kasutuselevõtt on viimaste aastate jooksul hüppeliselt kasvanud. Selle põhjuseks võib peamiselt pidada pandeemiat, aga ka klientide eelistuste muutumist mugavamate ja ajasäästlikumate lahenduste suunas. Ettevõtted on teinud teadlikke valikuid kulude kokkuhoidmiseks, müügitulu suurendamiseks ja kliendikogemuse parandamiseks.
Iseteeninduskassade abil saavad kliendid nautida poodlemise mugavusi ilma järjekorras ootamata, mis aitab kiirendada müügiprotsessi ja tõsta klientide üldist rahulolu teenusega.
Võrreldes tavakassaga on iseteeninduskassad disainilt kompaktsemad ning võtavad vähem ruumi, mis tähendab, et selle saab paigutada poe ruume arvestades sobivaimasse asukohta, et tagada mugav kasutajakogemus ja maksimaalne efektiivsus.
Lisaks on iseteeninduskassasse võimalik seadistada erinevaid klienditeekondi, mis suunavad kasutajat kontot looma, soodustusi aktiveerima või teenustele tagasisidet andma. Nende tegevuste kaudu on võimalik suurendada lojaalsete klientide arvu, koguda tagasisidet toodete kohta, analüüsida ostutrende ja teha lisamüüki.
  • Foto: Robi Zuts
Mobiilsed makselahendused
Soov makseprotsesse lihtsustada ja mitmekesistada veenab jaemüüjaid seadma esikohale mobiilsed kassalahendused ning mobiilimüügi võimalused.
Mobiilsete makselahenduste soetamine on täna taskukohasem, kui riistvaraliste lahenduste, näiteks kassad koos makseterminalidega.
Cloudicsi mobiilsed makselahendused võimaldavad klientidel tellida tooted ette, teha oste kiiremini ja kontaktivabalt ning lisab uued vertikaalid kaupmehe äriprotsessidesse.
Kaupmees saab oma teenuseid kaasajastada, pakkuda lisateenuseid käibe kasvatamiseks, tõsta kordusmüükide arvu ning suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust.
Näiteks otsene kontakt kliendiga läbi teavituste ehk notificationite võimaldab tõhusamaid turunduskampaaniaid.
Lisaks ettetellimisele ning skaneeri & maksa lahendustele on võimalik kaupmehel pakkuda mugavusteenuseid: pakikapi või ukse avamine mobiilist, kuupõhised ehk subscription maksed ning täiendatud lojaalsusprogramm, kus on võimalik mängustada kampaaniaid digitaalsete kraapekaartidega.
NOOM majandustarkvara
Konkurentsitihedal ja kiiresti areneval turul peab jaemüüjatel olema lihtne juurdepääs andmetele, mis on vajalikud oluliste strateegiliste otsuste langetamiseks.
Põhjalik aruandlus kassatarkvara kaudu on muutunud hädavajalikuks.
Nüüdisaegne kassatarkvara peab omama võimekust koostada standardseid ja kohandatud aruandeid, mis näitavad müügimahte, tehinguid ja populaarsemaid tooteid või teenuseid. Müügitulemuste andmete pealt on võimalik NOOM majandustarkvaras automaatselt arvutada ja maksta töötajatele välja ka müügiboonuseid.
Andmed on võtmeks isikupärastatud ostukogemuse pakkumiseks.
Kasutage oma tarkvara ja aruandlust, et koostada kliendiprofiil, mis sisaldab näiteks kontaktandmeid, ostuajalugu, stiili- või brändieelistusi, sünnikuupäeva või muud olulist informatsiooni. Seejärel veenduge, et profiiliteavet oleks lihtne kasutada teie turunduskanalites.
Andmete integratsioon majandustarkvaraga ja ühilduvus veebipoega.
Tänaseks on e-poed muutunud kohustuslikuks osaks kaubanduses ja andmete liikumine offline ja online vahel on võtmetähtsusega. Näiteks turunduskampaaniate toimumine paralleelselt nii esinduspoes kui ka e-poes, uuendatud toodete ja klientide info liikumine reaalajas ja lisateenused nagu: ostame vana seadme tagasi, kullerteenus ukseni või osta e-poest, tule poodi järele lahendus.
Kui ostuandmed on kättesaadavad ja integreeritud, siis on lihtne kaupmehel analüüsida turumuutusi ja klientide ootusi, kohaneda nendega aegsasti ja pakkuda lisaväärtust igal ostuprotsessi sammul.
Tervikliku lahenduse majandustarkvarast ja kaasaegsetest makselahendustest leiad Astro Balticsist
Kuidas toimub alustamine NOOMi majandus- ja kassatarkvaraga?
1.Toimub esmane kõne ja/või kohtumine, kus ettevõte selgitab oma äriprotsesse, väljakutseid ja vajadusi. Paralleelselt tutvustame NOOMi majandustarkvara ning selle funktsioone individuaalselt kliendi võtmes.
2.Toimub esmane äriprotsesside ja olemasoleva IT-infrastruktuuri kaardistamine Astro Balticsi spetsialistide poolt ning lahenduste loogika väljapakkumine, mille iga etapp kooskõlastatakse kliendiga.
3.Lahenduse sobivuse korral NOOMi andmebaasi ja funktsioonide seadistamine vastavalt kaardistatule, sealhulgas servermajutuse jm ligipääsude seadistamine, kasutajate loomine, erinevate printvormide vormistamine jms. Loomulikult ei puudu ka põhjalik koolitus kasutajatele ning jooksev kasutajatugi üleminekuperioodil.
Tasuta demo kokkuleppimiseks võtke meiega ühendust siin!
Lisainfo telefonil 628 0000 või [email protected]. Astro Baltics – tarkvara teejuht tulevikku!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele