• ST
  • 01.09.23, 16:39

GIVEN avas Lasnamäe Centrumis Eestis oma esimese juveelisaare

Ehtebränd GIVEN avas 25. augustil Tallinnas kaubanduskeskuses Lasnamäe Centrum Eestis uudse kontseptsiooniga Given kaupluse, mis ei ole piiratud seinte ja ustega, vaid asub kaubanduskeskuse aatriumis ning on igast küljest külastajale avatud.
GIVEN avas Lasnamäe Centrumis Eestis oma esimese juveelisaare
„Juveelisaar on täiesti uus meie kaupluste kontseptsioon ning seni oleme pakkunud taolist lahendust vaid Leedus. Lasnamäe Centrumi GIVENi juveelisaar on Eestis esimene Giveni juveelisaar, mis ei peitu klassikalises kaupluse boksis, vaid asub kaubanduskeskuse aatriumi südames ja pakub klientidele vahetut ligipääsu igast küljest,“ ütles GIVENi turundusjuht Margot Kadak.
Tema sõnul loob taoline müügisaar kaunist ja sooja ostukeskkonda, mis haarab kergesti klientide pilgud. Atraktiivne kauba väljapaneku planeering pakub ka kiiremat ostlemise võimalust. Lisaks kvaliteetsete ehete müügile pakub GIVEN kullassepa- ja kullavahetuse teenust ning võimaldab soetada ehteid intressivabalt ja sissemakseta järelmaksuga. Kõik daamid ja härrad ning armsad lapsed on soojalt oodatud, et rõhutada oma isikupära väljendusrikaste, kuid samas taskukohaste ehetega.
GIVENi tegevjuht Natalja Reinoja
  • GIVENi tegevjuht Natalja Reinoja
„Lasnamäe Centrumis paiknev GIVEN on Eestis õnnelik 13. kauplus ning Baltikumis lausa 71.“ – lisas GIVENi tegevjuht Natalja Reinoja. Selle arvu juures oleme endiselt Baltimaades suurim juveeliehete kett, kuid ettevõte fookuses ei ole üksnes maht ja kasv, vaid ka vastutustundliku ning jätkusuutliku ärimudeli loomine, et saada juhtivaks vastutustundlikuks juveelimüüjaks Baltikumis. Jätkusuutlik äri on meie jaoks ärimudel, millel on minimaalne negatiivne mõju ja potentsiaal avaldada positiivset mõju keskkonnale, kogukonnale, ühiskonnale ja majandusele. Maailm liigub üha enam suunas, kus tarbijad ja äripartnerid hindavad ettevõtteid, kes võtavad aktiivselt osa jätkusuutlikkuse ja eetika edendamisest.
„Oleme igal tasandil pühendunud sotsiaalse ja keskkonnaalase jätkusuutlikkuse saavutamisele ning soovime olla ka eeskujuks kõigi nende väärtuste integreerimisel oma ärimudelisse“, ütles GIVENi tegevjuht Natalja Reinoja. „2023. aasta teises kvartalis tõime ka turule GIVENi esimese laboris kasvatatud teemantidega ehtekollektsiooni – STARDUST,“ lisas Reinoja. Stardust kollektsiooni teemandid on kasvatatud sertifitseeritud laboris, kasutades jätkusuutlikke protsesse, tagades suurepärase kvaliteedi ja taskukohased hinnad.
GIVEN Grupi 2023. aasta II kvartali jaemüügikäive ulatus 4,4 miljoni euroni (koos KM-ga) ja oli 40% suurem kui 2022. aasta samal perioodil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele