E-kaubanduse UX konverentsi teemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada. Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed.
Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.
E-kaubanduse UX konkursi raames analüüsib žürii kokku 60 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust.
Tutvu konverentsi programmi ja osalejatega SIIN.
E-kaubanduse UX konverents toimub 11.05
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.