Avidly Findland maajuht Henri Pallonen esineb 11. mail e-kaubanduse UX konverentsil ning toob praktilisi näiteid Soomest, kuidas hea kliendikogemus aitab äri kasvatada.
Mis on Avidly? Tegemist on Euroopa juhtiva turundustehnoloogia teenusepakkuja, kes on keskendunud peamiselt innovatsioonile loovuses, müügis ja tehnoloogias. Nad kasutavad kliendikogemust strateegilise vahendina ettevõtete ümberkujundamiseks ja julgemate futuuride loomiseks. Avidly teeb koostööd igas suuruses ettevõtetega ning nad on pühendunud mõjukate lahenduste loomisele, mis aitavad ettevõtetel kasvada.
E-kaubanduse UX konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ja nähtu põhjal teevad ettekanded, milles teevad kokkuvõtted ja annavad soovitusi, mida annaks parandada ja mida on ka teistel õppida.
Konkursi raames analüüsib žürii kokku 66 Eestis tegutseva e-poe kasutajakogemust! Tutvu finalistidega
SIIN. MIKS OSALEDA?
- Kasutajakogemus on oluline konkurentsieelis, just selles osas saavad Eesti poed välismaistest konkurentidest paremad olla
- Sel aastal analüüsime üle 60 Eesti e-poe kasutajakogemust kahes paralleelsessioonis. Sessioonid on hiljem järelvaadatavad.
- Konkursil osalevad e-poed kuulevad zürii liikmete analüüsi nii enda kui konkurentide kohta ja saavad õppida nii parimatest praktikatest kui vigadest
- Konkursil mitte osalevad poed saavad õppida teiste kogemustest (ja vältida teiste tehtud vigu!)
- Esmakordselt keskendume pikemalt ka kättetoimetamise ja tagastuse teemadele
- Hästi praktiline konverents! Eelmiste aastate osalejad on andnud tagasisidet, et saavad sellelt konverentsilt häid ideid, mida kohe ellu rakendada.
Tutvu E-kaubanduse UX konverentsi programmiga ja registreeru soodushinnaga
SIIN.Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.