10. mail toimub E-kaubanduse UX konverents Sokos Hotel Viru konverentsikeskuses, mis keskendub e-kaubanduse kasutajakogemuse parandmisele ja e-poe müügi kasvatamisele.
Sellel aastal toome osalejatele lisaks inspiratsiooniettekannetele juurde ka väga praktilised töötoad, kus jagatakse hulgaliselt soovitusi, kuidas enda e-pood veelgi paremaks muuta. Iga osaleja saab ise valida ja kokku panna enda jaoks kõige sobilikuma programmi. Hiljem on osalejatel võimalik ka kõiki töötubasid järele kuulata!
Oleme lavale kutsunud tunnustatud ja väga head tagasisidet saanud e-kaubanduse kasutajakogemuse eksperdi Vitaly Friedmani, kes jagab osalejatele soovitusi, kuidas enda e-poodi paremaks muuta. Lisaks analüüsib ta ka e-poodide klientide käitumist ning annab valemi, kuidas aru saada, mida inimesed oste tehes mõtlevad ja milline on nende motivatsioon.
Vitaly inspireerivatele keynote ettekannetele lisaks saavad osalejad kuulata Eesti e-poodide UX kogemusi ja õppetunde. Enda lugu jagavad IKEA, Magnum Grupp ja Baltika.
Tutvu konverentsi kavaga
SIIN ja registreeru juba täna super soodsa hinnaga!
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.