• 25.08.23, 10:34

E-poodidest ostetakse kõige enam elektroonikat ja kosmeetikat

Kantar Emori igakuisest e-kaubanduse seirest selgub, et elektroonika ja kosmeetika ostjate puhul on kõige enam neid, kes tegid ostu just e-poest.
E-poest tellitakse jätkuvalt palju kosmeetikat
  • E-poest tellitakse jätkuvalt palju kosmeetikat Foto: Kalev Lilleorg
Juulikuus tegi iga teine elektroonika (53%) ja kosmeetika (50%) ostja oma ostu e-poest. Elektroonika ostjate puhul oli suurem e-poest ostjate osakaal 35-49-aastaste (65%) ja 65-74-aastaste (61%) seas, kosmeetika puhul aga 25-34-aastaste seas (63%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele