TKM Grupi maksueelne kasum kasvas mullusega võrreldes 23% 43 miljoni euroni, teatas ettevõte ning müügitulu kasvas 9,8% 947,3 miljoni euroni.
- Tallinna Kaubamaja osturalli. Foto: Liis Treimann
Kaubamaja börsiteate kohaselt küündis 12 kuu auditeerimata käive 947,3 miljoni euroni, millest supermarketid andsid 620,2 miljonit eurot. 110,5 miljonit eurot tegid käivet kaubamajad, 194,4 miljonit autokaubandus.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.