Swedbank saavutas oma virtuaalse assistendi teenusega kolmanda koha prestiižel üleeuroopalisel kliendi kasutajakogemuse parandamisele suunatud teenuste võistlusel. Konkursi žürii tõstis Swedbanki virtuaalse assistendi puhul esile automatiseeritud tehnoloogia efektiivsust klientide päringute mõistmisel ning vajaliku informatsioonini juhatamisel.
- Swedbanki klienditeenindus valiti Euroopas kolme parima hulka. Foto: Andras Kralla
Swedbanki klienditeeninduse juhi Ede Raagmetsa sõnul peegeldab rahvusvaheline tunnustus pikaaegset ja läbimõeldud tööd, mida Swedbank on hea kasutajakogemuse pakkumiseks teinud. „Eesti keeles saab virtuaalne assistent kliendi küsimustest aru 79 protsendil juhtudest ehk suudab mõista valdava osa klientide vajadustest ning suunata võimalike lahendusteni. Saadud rahvusvaheline tunnustus motiveerib meie meeskonda kindlasti veelgi seda osakaalu suurendama ja kasutajakogemust paremaks muutma,” ütles Raagmets.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.