Kaubanduskett Lidl on välja toonud oma ootused tarnijatele. Lidl mõistab, et rahvusvahelise ettevõttena vastutavad nad mitte ainult heade majandustulemuste, vaid laiemalt kogu ühiskonna ees.
Lidl ootab ka tarnijatel planeedi tulevikule kasulikku käitumist. Foto: Liis Treimann
„Tänasel päeval ei piisa enam lihtsalt loomade varjupaikade ning laste heaks annetamisest,“ ütles poeketi Lidl ettevõtte sotsiaalse vastutuse konsultant Daiga Helena Židelune. Seega on ettevõttel mitmed ootused ja nõuded neile, kes poeketiga koostööd tegema soovivad hakata.
Arvestades majanduse ja tööturu olukorda, tõstab Lidl Eesti alates 1. märtsist valdava osa poetöötajate ja kõigi peakontori töötajate töötasusid keskmiselt 8%. Alles alustanud poetöötajate palk tõuseb vastavalt töölepingus toodud kokkuleppele.
Lidl võttis kasutusele rahvusvaheliste meetmete paketi, mis toetab teadliku toitumist ja hõlbustab tarbijate vastutustunlike otsuste tegemist. Selles tingituna suurendab jaekett järjekindlalt oma sortimendis taimsete valguallikate osakaalu ning laiendab oma vegantoodete valikut.
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.