Uuringufirma Dive poolt augustis läbiviidud valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad telekommunikatsiooniettevõtted. Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõtte tiitli pälvis Tele 2 (86.93%), kes on võtnud endale eesmärgiks saada üle Eesti parima kliendikogemusega ettevõtteks.
„Oleme Tele2-s teinud neli aastat järjepidevat tööd, et tagada oma klientidele parim teenindus ja seda sektoris, mille klienditeenindus on ajalooliselt olnud halva mainega," kommenteeris Tele2 Eesti teenindusguru Helen Viiroja. Tema sõnul algab hea teenindus õigest inimesest ehk motiveeritud, õnnelikust ja rahulolevast teenindajast ning tema juhist, kelle peamiseks fookuseks on inimeste arengu toetamine.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.