• 12.10.17, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

R-Kiosk uueneb: täna avatakse suurim R-Kiosk Tallinna Lennujaamas

12. oktoobril avab R-Kiosk uhkelt oma uudse väljanägemise ja sortimendiga poe Tallinna Lennujaamas. Ettevõte liigub sellega väikepoodide loomise suunas, kus keskendutakse üha enam rikkaliku valikuga maitsva toidu ja kuumade jookide pakkumisele.
Lennujaama R-kiosk
  • Lennujaama R-kiosk Foto: R-Kiosk
R-Kiosk kinnitab kanda tänavatoidu ja kuumade-külmade jookide parima pakkujana. Ligi saja müügikohaga ettevõte teeb uuendusi nii poodide sisekujunduses kui ka tootevalikus, tuues müügile värskeid salateid, suppe, pastasid, võileibu, snäkke ja maiuseid.
“Uuendamist alustasime oma sortimendist ja kaubavalikust. Tänaseks oleme koostöös Eesti parimate kokkadega töötanud välja rikkaliku valiku erinevaid eineid, mida R-Kioskist kaasa haarata,” selgitab R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves.
„Aeg on meie kõige kallim vara. Leibkonnad on jäänud väiksemaks ja järjest enam inimesi elab üksi ning valmistab igapäevaselt kodus vähem süüa. Uue näoga R-Kioskid saavad olema kohaks, kust inimesed saavad mugavalt kätte nii hommiku-, lõuna kui ka õhtusöögi. Ja seda maitsvalt ning kvaliteetselt,“ sõnab Ilves.
Tema sõnul on oluline muutus toimumas ka kaupluste asukohavalikus. “Keskendume enam asukohtadele, kus liigub palju inimesi ja neil on kiire. Näiteks lennu-, bussi- ja rongijaamad, äri- ja loovlinnakud, bensiinijaamad,” selgitab ettevõtte tegevjuht. Ta toob heaks näiteks välja lennujaama täiesti uue 200-ruutmeetrise kaupluse ja puhkeala saabuvate lendude ning lennujaama trammiterminali juures.
Tallinna Lennujaama kommertsdirektori Eero Pärgmäe sõnul on lennujaamal hea meel, et uue välimuse ja sisuga R-Kiosk avatakse esimesena just lennujaamas. „Uus müügikoht saab olema väga hea koha peal, olles avatud nii terminali külastajatele kui ühistranspordi poole suundujatele. Positiivseid muutusi on lennujaama kaubanduse ja söögikohtade osas aga oodata lähikuudel veelgi, seega tasub enne lendu juba varakult kohale tulla,” lisas Pärgmäe.
Uusi poode on R-Kiosk avanud juba Tallinna linnasüdames Viru ringil asuvas pritsumajas, Tehnopoli teadus- ja ärilinnakus ning Balti jaama rongioote alal. Peagi on avamisel poed Rotermanni keskuses ja Telliskivi piirkonnas. Uuenduse teevad lähiaastatel läbi kõik strateegilise asukohaga R-Kioskid.
“R-Kiosk Estonia on Reitan grupis üks kiiremini kasvavaid ettevõtteid Skandinaavias ja Baltikumis, mille võrreldav käibekasv on sellel aastal 5,2%. Ma olen väga uhke selle üle, millise kire ja pühendumusega R-Kioski meeskond muudatusi ellu viib,” sõnab R-Kioski omanikfirma Reitani Convenience’i tegevjuht ja R-Kioski nõukogu esimees Johannes Sangnes.
Lennujaamas asuvat poodi avama sõitnud omanikfirma esindaja tõstab esile ka Eesti R-Kioskite frantsiisipidajad. “Frantsiisipoe juhtimisega saab alustada igaüks, kel huvi väike-ettevõtlusega kätt proovida ja uusi väljakutseid vastu võtta. Ja rõõm on näha, et Eestis selliseid ettevõtlikke inimesi jagub,“ märgib Sangnes.
R-Kioskil on Eestis hetkel 95 müügipunkti liikuvatele inimestele mugavates kohtades ning kokku ligi 350 töötajat. AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Convenience AS, mis on Euroopas üks suurimaid jaekaubandusorganisatsioone põhifookusega mugavuskaubandusel. Reitan Convenience opereerib Põhjamaades ja Baltikumis kaubamärkide all nagu 7-Eleven, Narvesen, Pressbyran, R-Kiosk ja Lietuvos Spauda. Gruppi kuulub ligi 2400 kauplust ning töötab 18 000 inimest.

Seotud lood

Uudised
  • 30.01.18, 23:08
Endised kioskipidajad süüdistavad Soome R-kioskit
Kümme endist Soome R-kioski frantsiisi kasutajat süüdistavad kioskiketti eksitava info esitamises, andes hagi Vantaa kohtusse, kirjutab Kauppalehti.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele