E-ostlemise suurimaks motivaatoriks on kõigis Balti riikides mugavus ja ajasääst, kusjuures nooremaid motiveerib internetis ostlema eakamatest märksa enam ka suurem kaupade valik.
Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.