Kioskiketi R-Kioski kahjum on viimastel aastatel üha süvenenud, mullu langes firma juba ligi 1,7 miljoni euroga miinusesse, kirjutas Postimees.
R-Kiosk muutis 2013. aastal strateegiat, andes oma Eesti müügipunktid opereerimiseks frantsiisipidajatele. Möödunud aasta lõpuks töötas frantsiisipidajate käe all juba ligi pool kioskitest.
Ettevõte on viimasel neljal aastal kahjumit teeninud. Nii 2015. ja 2016. aastal ulatus kahjum üle miljoni euro. Käive suurenes mullu paar protsenti ligi 27 miljoni euroni, selgub firma majandusaasta aruandest.
Ettevõtte tegevjuht Tiia Ilves ütles Postimehele, et R-Kiosk ongi viimase viie aastaga põhjalikult muutunud. «Iga äristrateegiline kannapööre nõuab aga investeeringuid, suuremaid kulutusi ning mõningane kahjum on sellisel üleminekuperioodil täiesti loomulik nähtus, mille peale ei tasu ära ehmatada,» ütles Ilves.
Ta selgitas, et R-Kiosk on investeerinud nii uute poodide sisustusse kui ka seadmetesse ning suurt rõhku pannud uute värskete toidutoodete arendusse.
Ettevõtte juhatus möönis aruandes, et 2016. aasta majandustulemust mõjutas oluliselt ka palgasurve jaekaubanduses ning teenindussektoris. See sundis korrigeerima müügipersonali töötasusid.
Seotud lood
Kümme endist Soome R-kioski frantsiisi kasutajat süüdistavad kioskiketti eksitava info esitamises, andes hagi Vantaa kohtusse, kirjutab Kauppalehti.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.