R-Kiosk valis frantsiisipäeval parimaks frantsiisipidajaks Virve Kõivomägi, kes juhib Ülemiste City väikepoodi. Tegemist on R-Kioskiga, mis teenindas eelmisel aastal enam kui 150 000 klienti. R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on frantsiis turvaline viis proovida kätt ettevõtjana.
- R-kioski aasta frantsiisipidaja Virve Kõivomägi Foto: R-Kiosk
R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on frantsiis hakkajale inimesele hea võimalus proovida väikeettevõtlust. “R-Kiosk annab frantsiisivõtjale valmis poe – koos mööbli, kauba ja vajaliku tugistruktuuriga. Frantsiisivõtja palkab töötajad ja tegeleb oma kaupluse heaperemeheliku juhtimisega. Frantsiisivõtja teenib tasu vastavalt tulemuslikkusele ning loomulikult kaasneb oma ettevõttega vabadus planeerida iseenda ja oma meeskonna tegevusi ja aega,” selgitas Ilves frantsiisi põhimõtteid.
Oma frantsiisijate tunnustamiseks valib R-kiosk igal aastal välja parima frantsiisija. Valiku kriteeriumiteks on kolm komponenti – äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga hea klienditeenindus, mida mõõdeti testostudega ning R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. “Iseenda peremees on väga hea olla,” leiab parimaks frantsiisijaks valitud Virve Kõivomägi. “Palgatööline on kellegi teise alluv, on vaja kohandada end kellegi teiste soovide kohaselt – nüüd ma saan seda teha ise, ennast kujundada.”
Tiia Ilvese sõnul püüab R-kiosk läbi frantsiisile hoida tihedamat sidet klientidega. “Frantsiisija, kes on pidevalt väikepoes kohal, teeb kindlasti paremaid otsuseid kui meie töötajad kontoris,” lisas Ilves.
AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas ja kellel on ärid lisaks Eestile veel Norras, Rootsis, Taanis, Soomes, Lätis ja Leedus. Kokku töötab ettevõttes rohkem kui 17 000 töötajat, neist Eestis ligi 400.
Seotud lood
R-kioski tegevjuht Tiia Ilves rääkis kaubandus.ee’le antud intervjuus, nende müüdav toit peab olema arendatud ausal viisil ning selliselt, et see oleks maitsev. Eelmisel aastal müüsid nad rekord koguses sööki ja jooki, mis oli suur võit ning nad on selle üle väga uhked.
Kümme endist Soome R-kioski frantsiisi kasutajat süüdistavad kioskiketti eksitava info esitamises, andes hagi Vantaa kohtusse, kirjutab Kauppalehti.
19. veebruaril toimus esmakordselt R-Kioski Frantsiisipäev, mille tipphetkeks oli parima frantsiisipidaja valimine. Valikul said oluliseks kolm tähtsat komponenti – äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga hea klienditeenindus, mida mõõdeti testostudega ning R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. Sel aastal sai parima frantsiisipidaja tiitli tegus ja alati positiivne Katrin Punnis Ülemiste keskuses asuvas R-Kioskist.
1.oktoobrist Eesti suursaarte ja mandri vahel opereerimist alustavatel parvlaevadel hakkab toitlustusteenust pakkuma Arensburg OÜ ja kaupluste pindadel teenindama R-kiosk Estonia AS.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.